dimecres, 10 de juny de 2009

Sisena etapa

Hola de nou!

Avui per fi hem pogut caminar sense pluja, insòlit! Tot i que a la tarda han tornat a caure quatre gotes.

Estem força cansats però decidits a continuar, malgrat les ampolles, dolors musculars... tot i així estem molt animats i ens ho passem molt bé. De vegades la convivència no és fàcil però sempre solucionem els petits entrebancs que trobem al llarg del camí.

Com sempre us deixem algunes de les experiències viscudes durant l'etapa:
Today, 9th June 2009, we got up at 7 o'clock although we had to get up at half past six but the alarm didn't ring.

We have had the breakfast in a restaurant and we ate biscuits and milk.

Afterwards, we started the tour walking by a road and some kilometers after me entered in a forest that was very beautiful. Next, we arrived in a village where we met with another group that slept there. We walked together some minutes and then we separated because the other group walked faster.

Then, my group walked one hour more and arrived to Ribadiso that is the village where we slept. When we put our things in the room, Pol swam in the cold river and I put my feet in the river, too. Finally, we did the homework of the "O'Camiño" and we went to sleep at 10 o'clock because tomorrow me will get up at six o'clock in the morning.

Marc Galván [09/06/2009]

Avui ens hem aixecat a dos quarts de sis. Hem sortit d'Arzúa i hem anat a esmorzar ràpidament. Amb menys de sis hores hem arribat a l'alberg de la Xunta. Avui hem caminat bastant ràpid i ens hem aturat pocs cops.

Ja ha arribat el Sol a Galícia i mentre caminàvem hem pogut gaudir-ne. A l'alberg hem conegut una persona molt amable, en Luigi, que ens ha explicat que abans era milionari i que ha donat tots els seus diners a un orfenat. Amb ell hi havia una periodista que junts publicaran un llibre sobre tota la sort aquest home ha tingut durant la seva vida. La seva vida ha passat a fer un canvi radical, de milionari a pelegrí.

A la nit hem anat al Bar Compás on majoritàriament tots hem menjat espaguetis i ous.

Hem tornat a l'alberg i, un altre cop, tornava a ploure bastant. Tot i això, avui ens ho hem passat molt bé!

Judit Cladellas [09/06/2009]

Grup 1

Grup 3

Grup 5

Cruceiro

Hórreo

3 comentaris:

1. Sabeu que? Cada dia que em connecto al bloc del camiño he de fer el mateix ritual. Espero que hi hagi silenci, ara a casa tothom dorm, segurament com tots vosaltres. Després connecto l'ordinador, busco un tema de Carlos Nuñez, ara està sonant una versió en directe de "Mar adentro" i durant una estona contemplo les fotos quer heu penjat. Esteu "guapíssimes i guapíssims" se us veu amb cara de cansats però molt, molt!!! satisfets de la gesta que esteu fent.

Després llegeixo els textos (precisament ara està sonant "Camiño de Santiago"). Uns relats genials, felicitats a tots els que heu escrit i els que heu donat les idees, en sabeu molt!

I finalment us escric alguna cosa. No sabeu com us envejo!!! No sabeu, encara, la sort que teniu de poder estar fent aquest camí!

Gaudiu de cada un dels passos que feu! durant al llarg de la vostra vida fareu molts viatges i, amb una mica de sort, voltareu per tot el món. Però com aquest camí no en fareu cap més!

I per acabar una mica de Martí Pol.

Dins meu s'encalmen tota llei de sons;
    fora hi ha els camps i el blau de les muntanyes
    amb un fistó melangiós de núvols.

... ara sona "pasacorredoiras"... Tot un plaer escoltar en Nuñez.

Bona nit!

ResponElimina
  2. Hola companys, companyes i alumnes!!! estic contenta que us vagi tan bé aquest any. Aquí continuem lluitant amb el dia a dia i us anyorem. No se si és perquè quan les coses es posen difícils, tothom vol companya i quanta més millor.
    M'agradaria ser amb vosaltres perquè l'experiència que viviu és única.
    Ànim i quan defalliu, penseu que ens teniu al costat per animar-vos a continuar.
    Una abraçada molt forta

ResponElimina
  3. hola nois i noies tal com us vaig dir encara que ja se q falten pocs dies os escric una mica. Espero q aguanteu con ho vareu fer en el musical ja q alla vareu ser realments uns campions, jo nomes os dire que molta forsa i endavant.