dimecres, 2 d’abril de 2014

Intercanvi amb Goldberg Gymnasium

Aquest any, els alumnes de batxillerat reprenen un vell intercanvi que, fa més de deu anys, havíem fet amb l'escola Goldberg Gymnasium de Sindelfingen (Alemània), quan en el nostre centre s'impartia com a tercera llengua l'alemany. Sí, heu llegit bé, l'intercanvi es fa amb una escola alemanya, tot i que en l'actualitat l'idioma que es parla és l'anglès.

No és per casualitat que sigui aquesta escola, des d'aquells temps va quedar una gran amistat entre les persones responsables dels intercanvis i això va quedar palès quan l'escola alemanya va organitzar "Munog" i ens hi va convidar. Després hem anat assistint cada any al mateix esdeveniment. Fruit d'aquesta elació amb Munog, va sorgir la idea de tornar a encetar un intercanvi, ja que les experiències viscudes pels alumnes de fa una dècada varen ser molt bones i sempre més va quedar molt bon record.

És així com aquest any s'ha engegat aquesta experiència. El dissabte dia 29 de març marxava un grup de 10 alumnes de 1r de batxillerat, acompanyats de les professores Anna Bayo i Montse Cruz. De moment sabem que l'acollida ha estat magnífica, les famílies han estat el cap de setmana passejant i mostrant als nostres alumnes els voltants més turístics de Sindelfingen.

El dilluns 31, a primera hora del matí, els rebia el director del centre alemany i més tard començaven a fer totes les activitats programades.

Com podeu veure en les imatges, malament no s'ho passen i, pel que sembla, de menjar, mengen.

També ho podeu veure al nostre Facebook

Us anirem informant!