dimarts, 21 d’octubre de 2014

Crònica des de Munog: dilluns dia 20 d'octubre

Avui dilluns dia 20 d'octubre, s'ha iniciat oficialment el Model United Nations Of Goldberg. El dia ha començat amb nervis per part dels alumnes de l'Institut La Vall del Tenes ja que tots ens preguntàvem com seria realment l'experiència.

Durant la primera part del matí s'ha celebrat la reunió d'inauguració i hem escoltat els discursos d'alguns països, cosa que ens ha permès veure el gran nivell que hi ha. Ha continuació ha tingut lloc la primera reunió informal de cada comitè. Aquesta ha sigut la primera presa de contacte amb els altres delegats i ens ha servit per presentar-nos i conèixer altres alumnes.

Tot seguit ens hem reunit tots els alumnes de l'institut i juntament amb una altra escola catalana hem anat a Stuttgart. Allà, després de dinar, hem visitat el museu de Mercedes-Benz. Personalment m'ha entusiasmat l'evolució d'una firma de cotxes tan important com aquesta.

Després d'aquesta intensa jornada hem tornat a casa per recarregar forces per l'endemà.

Per Víctor Ferreiro